Coronamaatregelen - zorg goed voor uzelf en voor elkaar
Onze locaties blijven gewoon open. Ook tijdens de lockdown.
Voor de exacte openingstijden, klik hier.

Corona-aanpak Star-shl Veelgestelde vragen Afspraak maken Geopende locaties

Wachttijd telefoon trombosedienst
Op dit moment is het erg druk en loopt de wachttijd aan de telefoon voor trombosedienst op, mede door het doorgeven van een booster-coronavaccinatie.

Belt u voor de boostervaccinatie?

  1. Maak dan eerst een afspraak bij de GGD.
  2. Daarna kunt u ons de datum van uw afspraak doorgeven:
    - Per e-mail, onder vermelding van uw patiëntnummer of naam + geboortedatum via trombosedienst@star-shl.nl
    - Via de Tropaz app
    - Telefonisch. Let op: de wachttijd is langer dan normaal. Onze excuses voor de wachttijd.

Over Star-shl

Iedereen die bij ons komt, heeft vragen over gezondheid. Vragen die wij beantwoorden met betrouwbare medische diagnostiek. Achter elke diagnose schuilt een persoonlijk verhaal. Daarom geloven wij dat elke vraag onze speciale aandacht verdient voor een helder en betrouwbaar antwoord.

Meer weten over Star-shl?

Contact

Heeft u vragen? Bekijk dan de veelgestelde vragen. Vindt u daar geen antwoord op uw vraag? Neem dan contact op met het klantcontactcentrum (telefoonnummer 088 020 95 55, geopend op werkdagen van 8.00 uur tot 17.30 uur). Wegens een verhoogd aantal telefoontjes kan de wachttijd bij het klantcontactcentrum oplopen. Wij adviseren u in de middag te bellen, dan is het doorgaans minder druk.

Aanvullende informatie rondom corona
Heeft u een afspraak voor een onderzoek, en heeft u recent klachten van hoesten of benauwdheid of koorts, stel uw bezoek dan uit totdat u volledig hersteld bent. Twijfelt u of u kunt komen of wilt u uw afspraak verzetten, belt u dan met het klantcontactcentrum via telefoonnummer 088 020 95 55.

praktijkass.png